სადისტრიბუციო კომპანიებმა პროდუქციაზე ფასები უკვე 5%-დან 15%-მდე გაზარდეს, თუმცა სავაჭრო ქსელებში პროდუქციაზე ფასის მატება სექტემბრის პირველი ნახევრიდან აისახება. როგორც „დისტრიბუტორთა ასოციაციის" ხელმძღვანელმა ივა ჭყონიამ BMG-ს განუცხადა, ფასების ზრდის ძირითადი მიზეზი ლარის კურსის ბოლოდროინდელი არასტაბილურობა და საწვავის ფასის ზრდაა. პირველ ეტაპზე გარკვეულ პროდუქციაზე ფასის ზრდა 5%-ით, მეორე ეტაპზე 10%-ით, ხოლო მესამე ეტაპზე 15%-ით მოხდება. რამდენი თეთრით არის მომატებული პირველადი მოხმარების პროდუქტებზე ფასები?