12.ივნისი.2019 22:00
მსოფლიო

ყველაზე ძვირადღირებული ბრენდების რეიტინგში Amazon-ი ლიდერობს

ყველაზე ძვირადღირებული ბრენდების რეიტინგში Amazon-ი ლიდერობს

ყველაზე ძვირადღირებული ბრენდების რეიტინგში Amazon-ი მოწინავე პოზიციაზეა.  

სააგენტო kantar-ის მიერ, რომელიც ბრიტანულ სარეკლამო ჯგუფ WPP-ს ეკუთვნის, ჩატარებული კვლევების მიხედვით, ამერიკულმა გიგანტმა Apple-ი  და Google-ი ჩამოიტოვა და ყველაზე ძვირადღირებული ფირმების რეიტინგში პირველ ადგილზე გავიდა.


ინტერნეტ სავაჭრო პლატფორმისა და ტექნოლოგიური კონცერნის ღირებულება უკანასკნელი ერთი წლის განმავლობაში  52%-ით გაიზარდა და 315,5 მილიარდ დოლარს მიაღწია.

რეიტინგში მეორე ადგილზეა Apple-ი, რომლის ფასმაც 3%-ით მოიმატა და 309,5 მილიარდი დოლარი შეადგინა. მას კი მესამე პოზიციით, Google-ი მოსდევს, რომლის ღირებულებაც 309 მილიარდი დოლარი ფიქსირდება.

 

ავტორი: მიხეილ ხაჩიძე

20.ივნისი.2019 00:40
27

გაერო: 2018 წლის მონაცემებით, მსოფლიოში ლტოლვილთა რიცხვმა 70,8 მილიონს მიაღწია

ვრცლად
20.ივნისი.2019 00:10
53

აზიის ობლიგაციების ბაზარი ფართოვდება - უძრავი ქონებისა და მწვანე ობლიგაციები ზრდის პოტენციალს ამჟღავნებს

ვრცლად
19.ივნისი.2019 21:45
638

პირველი ევროპელი, რომლის ქონებამაც 100 მლრდ დოლარს გადააჭარბა

ვრცლად
19.ივნისი.2019 18:35
237

პოლიტიკოსები Facebook-ის კრიპტოვალუტას სკეპტიკურად უყურებენ

ვრცლად
19.ივნისი.2019 18:00
397

Skytrax-მა საუკეთესო ავიაკომპანიების რეიტინგი გამოაქვეყნა

ვრცლად
19.ივნისი.2019 16:20
440

ნიუ-იორკში არალეგალ უცხოელებს მართვის მოწმობის აღება შეეძლებათ

ვრცლად