26.მაისი.2019 21:10
ეკონომიკა

რას გულისხმობს ქუთაისის ბრენდინგი? – გეგმები იმერეთში

რას გულისხმობს ქუთაისის ბრენდინგი? – გეგმები იმერეთში
"წელს ქუთაისის ბრენდინგი უნდა დასრულდეს", - ამის შესახებ ქუთაისის მერის მოადგილემ ნინო თვალთვაძემ განაცხადა.

მისი თქმით, მუშაობა მიმდინარეობს იმერეთის რეგიონის ბრენდინგზე, რომლის დასრულებისთავე დაიწყება ქუთაისის ბრენდინგი, რომელიც როგორც ერთიანი სამოქმედო გეგმის, ისე ლოგოტიპისა და სლოგანის შემუშავებას გულისხმობს.

მერის მოადგილის განმარტებით, ქალაქს ბრენდინგი ტურისტებისთვის უფრო მიმზიდველს გახდის, რადგან ეს პროცესი ყველა იმ მნიშვნელოვან მიმართულებას გააერთიანებს, რომელიც ვიზიტორებისთვის საინტერესოა.

"ჩვენი გადაწყვეტილებით ქალაქის ბრენდინგი უნდა იყოს ერთიან კონცეფციაში ქვეყნის და რეგიონის ბრენდინგთან. შესაბამისად, ჩვენ ველოდებით იმერეთის რეგიონის ბრენდინგის დასრულებას, რომელიც ძალიან მალე დასრულდება. კონცეფცია უკვე შემუშავებულია. ამ ბრენდინგის საფუძველზე შექმნილია უკვე ოფიციალურად იმერეთის DMO, რომელიც არის მნიშვნელოვანი მსოფლიო ბანკის, მუნიციპალური განვითარების ფონდის და ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის მიერ.

ერთ-ერთი პირველი ამოცანა იქნება სწორედ ბრენდინგის დასრულება, კონცეფციის დასრულება და სამოქმედო გეგმის დამტკიცება. ამის შემდგომ ჩვენ ვფიქრობთ, რომ იმერეთის და ქვეყნის ბრენდინგიდან გამომდინარე, დასრულდება ქუთაისის ბრენდინგი, რომლიც იქნება შესაბამისობაში საერთო კონცეფციასთან", - ამბობს ქუთაისის მერის მოადგილე ნინო თვალთვაძე.


ავტორი: ანუკა ჯოხაძე

25.აგვისტო.2019 17:40
553

მიხელ ხიდურელს სურს, რომ ჰოლივუდმა "ვეფხისტყაოსანი" გადაიღოს

ვრცლად
25.აგვისტო.2019 17:15
298

ვინ დაინტერესდება "რადიოქალაქის" პროექტით, 30 აგვისტოს გაირკვევა

ვრცლად
25.აგვისტო.2019 16:05
489

"ჰაიდელბერგცემენტი" ბეტონის ქარხნების აშენებას საქართველოს მასშტაბით გეგმავს

ვრცლად
25.აგვისტო.2019 14:20
207

რომელი ქვეყნებიდან შემოდის ინვესტიციები ენერგეტიკაში

ვრცლად
25.აგვისტო.2019 13:50
119

ჩეხეთში ჩაი "მანნას" სარეკლამო ბანერები გამოჩნდა

ვრცლად
25.აგვისტო.2019 12:30
100

თორნიკე რიჟვაძე: ყველაფერს გავაკეთებთ საცხოვრებლისა და მიწის დაკანონების პრობლემების გადასაჭრელად

ვრცლად