12.ივლისი .2019 10:10

რა პრობლემა აქვს მეგრული აჯიკის მწარმოებელ სტარტაპს

views 723
უკან

მეგრული აჯიკის მწარმოებელი კომპანია “ჯოლას” წარმომადგენელი ირინა ჯაბაური საქართველოში მსხვილ სავაჭრო ქსელებში პროდუქციის განთავსებას დამწყები მეწარმეებისთვის ერთ-ერთ მნიშვნელოვან პრობლემად მიიჩნევს.


„ბაზრის ათვისება გაგვიჭირდა, რადგან მსხვილ მარკეტებში, ყველგან თავისი პირობები აქვთ, რომელიც პირველ ეტაპზე დამწყები კომპანიებისთვის მიუღებელია; როდესაც ბაზარზე შესვლაზე სტარტს იღებ, გარკვეული სახის ხელშეწყობა გჭირდება და სხვა უფრო გამოცდილ კომპანიებს ამ ბაზარზე ვერ გაუტოლდები.

მსხვილი სავაჭრო ქსელების მენეჯერებს ვესაურებით და მიუხედავად იმისა, რომ ჯერ ძალიან პატარა საწარმო ვართ, დახლის სარეკლამო ფასს გვთხოვენ. ბაზარზე ფეხის მოკიდების პროცესში რომ დამატებით დახლის ფასი გადავიხადოთ, ეს თვითლიკვიდაცია იქნება. თაროზე პროდუქციის განთავსებაც ფასიანია, ამიტომ ფაქტობრივად, ვერსად შევდივართ”, - განაცხადა bm.ge-ისთან ირინა ჯაბაურმა და დასძინა, რომ კომპანია დაბალ საფასო მარჟაზე მუშაობს.

„ჯოლას“ საბითუმო ფასი სხვადასხვა წვრილ, ტურისტულ და მცირე მარკეტში 2.50 ლარია.

ნატურალური, მეგრული აჯიკის მწარმოებელი საწარმო პროექტის „აწარმოე საქართველოში“ ფარგლებში 8 500 ლარით დაფინანსდა.

კომპანია სამომავლოდ ასორტიმენტის გაფართოებასაც გეგმავს და აჯიკასთან ერთად სუნელების წარმოებას აპირებს, რომელიც შეფუთვით ბაზარზე შემოდგომაზე გამოვა.
სუნელების წარმოებისთვის „ჯოლას“ ლაბორატორიული დასკვნა უკვე აღებული აქვს.

მსგავსი სიახლეები

ნახეთ ყველა სიახლე

ყველა