26.მაისი .2019 23:00

კომპანიები, რომლებიც თითო დასაქმებულიდან ყველაზე მეტ შემოსავალს იღებენ

views 905
უკან

Revenue Per Employee-მა ყოველწლიური ანგარიში მიმდინარე წელსაც გამოაქვეყნა, რომელიც იმ სარგებელს ასახავს, რომელსაც კომპანია თითო დასაქმებულის საშუალებით ყოველწლიურად იღებს.

რეიტინგი ერთგვარი საზომია კომპანიების რეპუტაციისა და ადამიანური კაპიტალის გამოყენების ეფექტიანობის, ასევე აანალიზებს იმასაც, თუ სად იშოვება ფული და რომელი სექტორია ყველაზე მაღალშემოსავლიანი.

ანგარიშის თანახმად, ენერგეტიკა და კომუნალური მომსახურება ყველაზე მაღალშემოსავლიანი ბიზნესებია. მას მოსდევს ჯანდაცვა, მობილური კავშირები, ტელეკომუნიკაცია და ბოლოს საფინანსო მომსახურება.

რეიტინგში ლიდერი კომპანია Valero Energy Corporation-ია, რომელმაც ერთი წლის განმავლობაში თითო დასაქმებულიდან, $11,405, 613 შემოსავალი მიიღო.

აღსანიშნავია, რომ 25 კომპანიის მიერ შედგენილ რეიტინგში 17 ენერგეტიკული სექტორიდანაა, სამი კომპანიაა ჯანდაცვის მიმართულებიდან, ორი ფინანსურია და მხოლოდ ერთადერთი კომპანია დასახელდა ტექნოლოგიური. ეს კომპანია Apple-ია, რომლის სარგებელი თითო დასაქმებულიდან 2 მილიონ აშშ დოლარს გაუტოლდა.

Google-ს, რომელიც 25 ეულში ვერ მოხვდა, 1 მლნ აშშ დოლარის გენერირებას ახდენს წლიურად დასაქმებულიდან. სამაგიეროდ სიაშია Netflix-ი, რომელიც 2 მილიონის სარგებელს ითვლის.

რაც შეეხება ყველაზე დაბალი შემოსავლის მქონე კომპანიებს, რეიტინგში ძირითადად მომსახურების სექტორიდან დასახელდნენ ისეთი კომპანიები, როგორიცაა Hilton Worldwide. სასტუმროების ქსელი თითო თანამშრომლის საშუალებით, 44 726 აშშ დოლარის ოდენობის სარგებელს ნახულობს, შემდეგ მოდის - Starbucks - $84,948-ით. McDonald’s ის შემოსავალია $100 119, Marriott International–ის კი – $117 943.

ანგარიშში წერია, რომ იმ კომპანიის მმართველი დირექტორები, რომლებსაც დასაქმებულიდან ნაკლებ სარგებელს იღებენ, ადამიანურ კაპიტალს ნაკლებად ეფექტიანად იყენებენ. რაც შეეხება შემოსავლებს თითო დასაქმებულიდან, ის ყოველწლიურად იზრდება ენერგეტიკის სექტორში და პარალელურად იზრდება დასაქმებულების ხარჯზე კომპანიების შემოსავლებიც.