25.დეკემბერი.2015 15:10
ბიზნესი

კახა ოქრიაშვილი: პრემიერის ცვლილება პოლიტიკური მარკეტინგის საკითხია

კახა ოქრიაშვილი: პრემიერის ცვლილება პოლიტიკური მარკეტინგის საკითხია
კახა ოქრიაშვილი პრემიერის პოსტიდან წასვლას და მისი გიორგი კვირიკაშვილით შეცვლას მარკეტინგულ რებრენდინგს უწოდებს. ბიზნესმენი ამბობს, რომ ცვლილება ბიზნესთან კავშირში არ არის.
 
"ვფიქრობ, რომ პრემიერის ცვლილება პოლიტიკური მარკეტინგის საკითხია. მმართველი გუნდის პოლიტიკური რებრედინგის საკითხი ბიზნესთან დაკავშირებული არ არის. ვფიქრობ, რომ ღარიბაშვილმა ახლაგაზრდამ, 33 წლის კაცმა ქვეყნისთვის ბევრი გააკეთა. გადადგომისთვის გამორჩეული მიზეზები არ არსებობდა. აქედან გამომდინარე, ეს უფრო რებრედინგის საკითხია. იმ სიტუაციაში, რა სიტუაციაც ქვაყანაში და ქვეყნის ირგვლივ იყო, იმ პოლიტიკური და ეკონომიკური კრიზისების ფონზე, რაც ჩვენს სამეზობლოში არსებობს, ღარიბაშვილის მოღვაწეობას დადებითად ვაფასებ. მან მაქსიმუმი გააკეთა, რისი გაკეთებაც შეეძლო ამ სიტუაციაში.

ძალიან ბევრი უარყოფითი მოვლენებიც იყო, მაგრამ ყოველთვის ვხედავდით იმას, რომ მთავრობა უფრო დადებითი მოვლენების განხორციელებისკენ მიისწრაფოდა და ის უარყოფითი მოვლენები, როგორიც არის ლარის კურსი და ა.შ. ამ საკითხებზე შესაბამისი გადაწყვეტილებები მიეღო“, - განაცხადა ოქრიაშვილმა.

19.აგვისტო.2019 19:16
6918

რამდენი მლნ-ის სარგებელი მოაქვს 'ფორსაჟი 9"-ის თბილისში გადაღებას საქართველოსთვის?

ვრცლად
15.ივნისი.2019 11:20
3414

MADE IN GEORGIA-ს იარლიყით H&M-ის ბრენდის სამოსი 64 ქვეყანაში იყიდება

ვრცლად
05.ივნისი.2019 13:54
1181

BMG-ის პასუხი ავსტრიის საელჩოს - არად ბენკოსთან ინტერვიუს სრული ვერსია ინგლისურ ენაზე

ვრცლად
25.აპრილი.2019 10:58
466

აღსრულების ეროვნული ბიურო: გამარტივებულ საქმისწარმოებაზე მოთხოვნა იზრდება

ვრცლად
19.აპრილი.2019 20:00
531

"ნატახტარი": ბოლო წლებში ლუდის ბაზარი აღარ იზრდება

ვრცლად
12.აპრილი.2019 19:45
713

პოლიეთილენის მწარმოებელი დანადგარისთვის აღებული სესხი – პარკი აიკრძალა, სესხი დარჩა

ვრცლად