19.ივლისი.2019 23:10
მსოფლიო

Inditex-ის ამბიციური სტრატეგია

Inditex-ის ამბიციური სტრატეგია
Inditex-ის ამბიციური სტრატეგია - ცნობილი ბრენდების, Zara-ს, Pull & Bear-ს, Bershka-ს, Massimo Dutt-ის დედა კომპანია Inditex 2025 წლისთვის ეკო მეგობრული ტანსაცმლის გაყიდვას იწყებს.

პრესტიჟული მოდის ჟურნალის WWD-ს ცნობით, იაფფასიანი ტანსაცმლის მაღაზიათა ქსელის, "ზარას" პროდუქციის 100% სრულიად ე.წ. მდგრადი მასალებისგან - ბამბისა და პოლიესტერისგან იქნება დამზადებული.

ამას გარდა, კომპანიის სურვილია, ქარხნების, ბიუროებისა და მაღაზიების 80% მზის ენერგიით მოამარაგოს.

შეგახსენებთ, რომ Inditex-მა ბოლო ექვსი წლის განმავლობაში ციფრული ტრანსფორმაციის განვითარებაში ცხრა მილიარდი ევრო დახარჯა, რათა მომხმარებელებისთვის მეტად კომფორტული გარემო შეიქმნას.

ცნობისთვის, Inditex-ი მსოფლიოში 7 490 მაღაზიას ფლობს.
ავტორი: მიხეილ ხაჩიძე

24.აგვისტო.2019 13:15
397

ბარაკ და მიშელ ობამები $15 მილიონიან ვილას ყიდულობენ

ვრცლად
24.აგვისტო.2019 12:50
7105

ზელიმხან ხანგოშვილი ბერლინში ველოსიპედიდან ჩაცხრილეს – მკვლელი დაკავებულია

ვრცლად
24.აგვისტო.2019 00:10
507

იუანი რეკორდულად დაეცა

ვრცლად
23.აგვისტო.2019 23:40
489

ვინ იყო მილიარდერი დევიდ კოხი, რომელიც 79 წლის ასაკში გარდაიცვალა

ვრცლად
23.აგვისტო.2019 22:30
1138

ამაზონის ინფერნო - რა საფრთხეს იწვევს ხანძარი მსოფლიოსთვის

ვრცლად
23.აგვისტო.2019 20:30
245

მზის ენერგიაზე დამოკიდებული პირველი რკინიგზის სადგური

ვრცლად