13.იანვარი.2016 10:26
მსოფლიო

BMW მსოფლიოში საუკეთესო რეპუტაციის მქონე კომპანია გახდა

BMW მსოფლიოში საუკეთესო რეპუტაციის მქონე კომპანია გახდა
კომპანია BMW-მ გუგლსა და უოლტ დისნეის პოზიციები ჩამოართვა და ის "რეპუტაციის ინსტიტუტის" 2015 წლის Global RepTrak 100-ის რეიტინგში პირველი ადგილის დაკავებით, მსოფლიოს საუკეთესო რეპუტაციის მქონე კომპანია გახდა. რეიტინგის პირველ ათეულში მოხვდნენ შემდეგი ბრენდები - Daimler-ი (მე-3), Rolex-ი (მე-4), Lego(მე-5), Walt Disney(მე-6) და Apple-ი (მე-8).

გასულ წელს BMW ამ რეიტინგში მესამე პოზიციაზე იყო უოლტ დისნეისა და გუგლის შემდეგ, რომლებიც პირველ პოზიციას იყოფდნენ თანაბარი რეიტინგით. რეიტინგის ბოლო ადგილებზე არიან ისეთი ბრენდები, როგორებიცაა Bacardi - 90-ე ადგილზე, GlaxoSmithKline – 98-ე პოზიციაზე და Anheuser - Busch In-Bev-ი სულ ბოლო, მეასე ადგილზე. ბრენდების რეიტინგის გარკვევა ხდება მათი რეპუტაციის მიხედვით, რომელიც ეფუძნება შემდეგ ფაქტორებს - ინოვაცია, მმართველობა და მოქალაქეობა. რეპუტაციის ინსტიტუტი ირწმუნება, რომ მის მიერ გამოქვეყნებული ეს რეიტინგი არის კორპორაციული რეპუტაციების მსოფლიოს უდიდესი ყოველწლიური კვლევის შედეგი. Reptrak-ი კომპანიების რეიტინგს განსაზღვრავს იმის მიხედვით, თუ როგორ ხედავს ამა თუ იმ ბრენდს მომხმარებელი;

ინსტიტუტი კვლევას ატარებს დაინტერესებულ მხარეთა 15 ჯგუფზე დაყრდნობით 50-ზე მეტ ქვეყანაში არსებულ 7 000-ზე მეტ კომპანიაში. რეიტინგის განსაზღვრა თითოეულ კომპანიაში ეფუძნება კომპანიის "პულსს“ ანუ "მომხმარებლის ემოციურ კავშირს კონკრეტული ბრენდის მიმართ“. ჯგუფში აღნიშნავენ, რომ კორპორატიული რეპუტაცია გავლენას ახდენს ბევრ ფაქტორზე დაწყებული მომხმარებლის სურვილიდან შეიძინოს ამ კომპანიისგან, გაუწიოს რეკომენდაცია მას ან მოახდინოს ინვესტირება, დამთავრებული წარმოების მოცულობის შენარჩუნებითა და კრიზისისადმი მდგრადობით. რეპუტაციის ინსტიტუტის აღმასრულებელი დირექტორი ჯემი ბედარდი ამბობს: „მსოფლიო ფინანსურ კრისიზთან დაკავშირებული ბოლო რამდენიმე წლიანი არეულობის შემდეგ, კორპორატიული რეპუტაციის მაჩვენებელმა დარეგულირება დაიწყო, რადგან კომპანიებმა დაიბრუნეს მომხმარებელთა ნდობა და პატივისცემა. ეს პროცესი გრძელდება და ძლიერი რეპუტაციის მქონე კომპანიები უკვე კონცენტრირებული არიან უფრო მეტ ფაქტორებზე, ვიდრე უბრალოდ პროდუქტზე ან იმ სერვისებზე, რასაც ისინი ყიდიან და ახლა იმაზე უფრო მეტ ყურადღებას უთმობენ კორპორატიულ სოციალურ პასუხისმგებლობას - მოქალაქეობას, მმართველობასა და სამუშაო ადგილს, ვიდრე ოდესმე".

21.მაისი.2019 22:00
181

აზერბაიჯანი ტურიზმის განვითარებას გეგმავს - რა გამოწვევებს ხედავს ეკონომიკის მინისტრი

ვრცლად
21.მაისი.2019 21:00
29

აშშ-ჩინეთს შორის მწვავე სავაჭრო კონფლიქტი ევროპულ კომპანიებსაც აზიანებს

ვრცლად
21.მაისი.2019 20:00
166

„ასტანის ეკონომიკური ფორუმი - 2019“-ზე გიორგი კვირიკაშვილი EBRD-ის სახელით მონაწილეობდა

ვრცლად
21.მაისი.2019 18:46
91

აშშ-მა Huawei-ის წინააღმდეგ სანქციები 90 დღით გადაავადა

ვრცლად
21.მაისი.2019 10:44
204

Ford-ი 7,000 თანამშრომელს ათავისუფლებს

ვრცლად
21.მაისი.2019 10:30
506

პაშინიანი რევოლუციის მეორე ტალღას აანონსებს

ვრცლად