23.მარტი.2016 16:34
მსოფლიო

2017 წელს კომპანიები ინტერნეტ რეკლამაზე მეტ თანხას დახარჯავენ, ვიდრე სატელევიზიო რეკლამაზე

2017 წელს კომპანიები ინტერნეტ რეკლამაზე  მეტ თანხას დახარჯავენ, ვიდრე სატელევიზიო რეკლამაზე
2017 წელს ინტერნეტ რეკლამაზე კომპანიები იმაზე მეტს დახარჯავენ, ვიდრე სატელევიზიო რეკლამაზე, ამის შესახებ Reuters-ი სარეკლამო სააგენტო ZenithOptimedia-ზე დაყრდნობით წერს. კომპანიაში ელიან, რომ 2016 წელს ინტერნეტ რეკლამის ბაზრის ზრდა 3-ჯერ მეტი იქნება, ვიდრე სხვა დანარჩენ სეგმენტებზე. ბაზრის სპეციალისტები აცხადებენ, რომ ინტერნეტ რეკლამის ღირებულება სატელევიზიო რეკლამის ფასს 2018 წლისთვის გაუტოლდება.
 
მსოფლიო ეკონომიკა გამოწვევის წინაშეა, - აღნიშნავს ZenithOptimedia. "მაგრამ რეკლამის დამკვეთების ნდობა რჩება ურყევი. ჩვენი პროგნოზებით, მსოფლიო ეკონომიკის ზრდა პაქტიკულად არ შეცვლილა, მას შემდეგ რაც ჩვენი ბოლო ანგარიში გამოქვეყნდა". 

2016 წელს ინტერნეტ რეკლამაზე ზრდას ხელს ოლიმპიური თამაშები შეუწყობს, რომელიც რიოში გაიმართება, ასევე ფეხბურთის ჩემპიონატი და საპრეზიდენტო არჩევნები შეერთებულ შტატებში.

18.ივლისი.2019 00:05
136

აშშ-ის სენატში Facebook-ის კრიპტოვალუტას აკრიტიკებენ

ვრცლად
17.ივლისი.2019 20:20
260

ტრამპი - ირანსა და აშშ-ს შორის მოლაპარაკებები პოზიტიური კუთხით ვითარდება

ვრცლად
17.ივლისი.2019 19:53
201

საფრანგეთის პარლამენტმა ნოტრდამის რეკონსტრუქციის შესახებ კანონი დაამტკიცა

ვრცლად
17.ივლისი.2019 17:04
184

მედიაში გავრცელებული ბრალდებების გამო საფრანგეთის გარემოს დაცვის მინისტრი გადადგა

ვრცლად
17.ივლისი.2019 15:48
165

ევროკომისიის პრეზიდენტად ისტორიაში პირველად ქალი აირჩიეს

ვრცლად
16.ივლისი.2019 23:50
285

გერმანიას ექთნები კოსოვოდან მიჰყავს

ვრცლად