06.დეკემბერი.2018 20:00
საზოგადოება

ზურაბიშვილმა ყველაზე მეტი ფასიანი რეკლამა "იმედს" დაუკვეთა, ვაშაძემ მხოლოდ - "რუსთავი2"-ს

ზურაბიშვილმა ყველაზე მეტი ფასიანი რეკლამა "იმედს" დაუკვეთა, ვაშაძემ მხოლოდ - "რუსთავი2"-ს

სახელმწიფო აუდიტის სამსახურმა არჩევნების მეორე ტურის ანგარიში გამოაქვეყნა. "ქართული ოცნების" მიერ მხარდაჭერილმა კანდიდატმა სალომე ზურაბიშვილმა ოფიციალური დოკუმენტების მიხედვით, 15-28 ნოემბრის პერიოდში 3.260,810 ლარის ხარჯი გასწია. გრიგოლ ვაშაძის ხარჯებმა კი -  1,257,752 ლარი შეადგინა. სალომე ზურაბიშვილმა საარჩევნო რეკლამაზე გრიგოლ ვაშაძეზე სამჯერ მეტი თანხა - 2,882,319 ლარი დახარჯა, აქედან სატელევიზიო რეკლამა 2,512,549 ლარს შეადგენდა. კონკრეტული მაუწყებლების მიხედვით, ზურაბიშვილის სარეკლამო ხარჯები ასეთია:

  • იმედი - 825,232 ლარი;

  • რუსთავი 2 - 632,188 ლარი;

  • ტვ პირველი - 325,442 ლარი;

  • კავკასია - 131,514 ლარი;

  • GDS - 129,700 ლარი;

  • ობიექტივი - 100,515 ლარი;

  • პალიტრა ტვ - 70,852 ლარი.

რაც შეეხება გრიგოლ ვაშაძეს, მეორე ტურის წინ მისი კამპანიის სატელევიზიო რეკლამა მხოლოდ რუსთავი 2-ის ეთერში გადიოდა. ვაშაძის სატელევიზიო რეკლამის ხარჯმა 821,727 ლარი შეადგინა.

ავტორი: შოთა ტყეშელაშვილი



16.დეკემბერი.2018 15:50
187

„ჩვენს ქვეყანას სჭირდება დამშვიდება და განვითარება“, - პრეზიდენტის საპროგრამო სიტყვა

ვრცლად
16.დეკემბერი.2018 15:23
166

სალომე ზურაბიშვილის ინაუგურაციას ბიძინა ივანიშვილი არ ესწრება

ვრცლად
16.დეკემბერი.2018 15:13
359

სალომე ზურაბიშვილმა პრეზიდენტის ფიცი დადო

ვრცლად
16.დეკემბერი.2018 14:37
57

„ინაუგურაცია არის ისტორიული მოვლენა იმ თვალსაზრისითაც, რომ ახალი კონსტიტუცია შედის ძალაში“

ვრცლად
16.დეკემბერი.2018 14:16
137

გიორგი გახარია: „სამართალდამცავები ისეთ ღონისძიებებს იღებენ, რაც საჭიროა“

ვრცლად
16.დეკემბერი.2018 13:08
253

ოპოზიცია თელავში ფეხით მიდის, შსს კი, მორიგ განცხადებას ავრცელებს

ვრცლად