06.დეკემბერი.2018 20:00
საზოგადოება

ზურაბიშვილმა ყველაზე მეტი ფასიანი რეკლამა "იმედს" დაუკვეთა, ვაშაძემ მხოლოდ - "რუსთავი2"-ს

ზურაბიშვილმა ყველაზე მეტი ფასიანი რეკლამა "იმედს" დაუკვეთა, ვაშაძემ მხოლოდ - "რუსთავი2"-ს

სახელმწიფო აუდიტის სამსახურმა არჩევნების მეორე ტურის ანგარიში გამოაქვეყნა. "ქართული ოცნების" მიერ მხარდაჭერილმა კანდიდატმა სალომე ზურაბიშვილმა ოფიციალური დოკუმენტების მიხედვით, 15-28 ნოემბრის პერიოდში 3.260,810 ლარის ხარჯი გასწია. გრიგოლ ვაშაძის ხარჯებმა კი -  1,257,752 ლარი შეადგინა. სალომე ზურაბიშვილმა საარჩევნო რეკლამაზე გრიგოლ ვაშაძეზე სამჯერ მეტი თანხა - 2,882,319 ლარი დახარჯა, აქედან სატელევიზიო რეკლამა 2,512,549 ლარს შეადგენდა. კონკრეტული მაუწყებლების მიხედვით, ზურაბიშვილის სარეკლამო ხარჯები ასეთია:

  • იმედი - 825,232 ლარი;

  • რუსთავი 2 - 632,188 ლარი;

  • ტვ პირველი - 325,442 ლარი;

  • კავკასია - 131,514 ლარი;

  • GDS - 129,700 ლარი;

  • ობიექტივი - 100,515 ლარი;

  • პალიტრა ტვ - 70,852 ლარი.

რაც შეეხება გრიგოლ ვაშაძეს, მეორე ტურის წინ მისი კამპანიის სატელევიზიო რეკლამა მხოლოდ რუსთავი 2-ის ეთერში გადიოდა. ვაშაძის სატელევიზიო რეკლამის ხარჯმა 821,727 ლარი შეადგინა.

ავტორი: შოთა ტყეშელაშვილი



17.თებერვალი.2019 13:02
93

ქარბუქისა და შეზღუდული ხილვადობის გამო გუდაურის გზა დაიკეტა

ვრცლად
17.თებერვალი.2019 11:35
283

იანვარში საქართველოში შემოსვლაზე უარი ირანის 576 მოქალაქეს უთხრეს

ვრცლად
16.თებერვალი.2019 19:00
3493

სამხედრო სამსახურის მოუხდელად საჯარო სამსახურში დანიშვნისას შეზღუდვები დაწესდება

ვრცლად
16.თებერვალი.2019 17:21
3251

სეს–მა ბაზარზე ცხენის ხორცის უკანონოდ განთავსების შემთხვევები აღკვეთა

ვრცლად
16.თებერვალი.2019 14:00
4296

იურისტი: სავარაუდოდ, შერჩევითმა სამართალმა ახლა "თიბისი ბანკისთვის" მოიცალა

ვრცლად
16.თებერვალი.2019 12:43
1222

"ყაზტრანსგაზ–თბილისი": CO-თი 2 წლის ბავშვი მოიწამლა

ვრცლად