ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაცია Facebook-ზე განთავსებული პოსტების რეკლამირებისთვის, მიმდინარე წლის ბოლომდე 400 ათას ლარს დახარჯავს.
ადმინისტრაციის გადაწყვეტილებით, ხელშეკრულება ექსკლუზიურად სწორედ ამ სოციალურ ქსელთან გაფორმდება.
ტურიზმის ადმინისტრაციამ Facebook-ი მისი მაღალი პოპულარობის გამო შეარჩია.
„Facebook-ი არის მსოფლიოში ყველაზე დიდი საერთაშორისო სოციალური პლატფორმა; 2018 წლის სტატისტიკური მონაცემებით, აღნიშნულ პლატფორმას ჰყავს 2,27 მილიარდი აქტიური მომხმარებელი ყოველთვიურად და სხვა ქსელებთან შედარებით ხასიათდება განსაკუთრებული აქტივობით. იმის გათვალისწინებით, რომ სხვა სოციალური ქსელების მომხმარებელთა რიცხვი გაცილებით ნაკლებია, ვიდრე - „Facebook-ის, აღნიშნული მომსახურება მოცემული შესყიდვის მიზნებისთვის მის გამოყენებას უალტერნატივოს ხდის“, - მიიჩნევენ ადმინისტრაციაში.
ხელშეკრულება 2019 წლის 31 დეკემბრამდე იქნება ძალაში.