16.მაისი.2018 17:36
მსოფლიო

Starbucks ჩინეთში გაყიდვების გასამმაგებას გეგმავს

Starbucks ჩინეთში გაყიდვების გასამმაგებას გეგმავს

Starbucks კომპანია Nestle-სთან დადებული შეთანხმებიდან მიღებული 7 მილიარდი დოლარით, ჩინეთში 2022 წლისთვის ობიექტების რაოდენობის 6000-მდე გაზრდას  და შემოსავლების გასამმაგებას გეგმავს. თუმცა, ამერიკული კომპანია შიშობს, რომ დაძაბული ეკონომიკური ვითარება ორ სახელმწიფოს შორის, ხელს შეუშლის მის 5 წლიან გეგმის შესრულებას.

კომპანია ასევე გაყიდვების ინტენსივობის და ჩინელი თანამშრომლებისა და მომხმარებლების ბაზის გაზრდას გეგმავს. ყავის ინდუსტრიის გიგანტი ცდილობს კონკურენცია გაუწიოს KFC-ს ყველაზე სწრაფად განვითარებად სწრაფი კვების ობიექტებში, სწორედ ამიტომ  ყოველ 15 საათში ერთხელ ახალი ფილიალი იხსნება და ამ ტემპის შენარჩუნება კომპანიას 2022 წლამდე სურს. გეგმის მიხედვით, ჩინეთში 2021 წელს 5000 ობიექტი უნდა იყოს. 

ავტორი: ლევან თაღიაშვილი



16.იანვარი.2019 23:00
114

პარიზი, ლონდონი - Fake ქალაქების "კოლექცია" ჩინეთში

ვრცლად
16.იანვარი.2019 22:23
128

2018 წელს ყველაზე ძვირადღირებული და შემოსავლიანი გუნდი "მანჩესტერ იუნაიტედი" იყო

ვრცლად
16.იანვარი.2019 21:50
37

ჩინეთის მთავრობა ეკონომიკური ვარდნის შესაჩერებლად მცირე ბიზნესისთვის გადასახადების შემცირებას გეგმავს

ვრცლად
16.იანვარი.2019 21:10
140

ჰიპერინფლაციის 8 ისტორია

ვრცლად
16.იანვარი.2019 15:00
145

როგორ გამდიდრდნენ ქვეყნები ევროკავშირში გაწევრიანების შემდეგ?

ვრცლად
16.იანვარი.2019 01:13
274

პარლამენტმა Brexit-ზე ტერეზა მეის პროექტი ჩააგდო

ვრცლად