16.მაისი.2018 17:36
მსოფლიო

Starbucks ჩინეთში გაყიდვების გასამმაგებას გეგმავს

Starbucks ჩინეთში გაყიდვების გასამმაგებას გეგმავს

Starbucks კომპანია Nestle-სთან დადებული შეთანხმებიდან მიღებული 7 მილიარდი დოლარით, ჩინეთში 2022 წლისთვის ობიექტების რაოდენობის 6000-მდე გაზრდას  და შემოსავლების გასამმაგებას გეგმავს. თუმცა, ამერიკული კომპანია შიშობს, რომ დაძაბული ეკონომიკური ვითარება ორ სახელმწიფოს შორის, ხელს შეუშლის მის 5 წლიან გეგმის შესრულებას.

კომპანია ასევე გაყიდვების ინტენსივობის და ჩინელი თანამშრომლებისა და მომხმარებლების ბაზის გაზრდას გეგმავს. ყავის ინდუსტრიის გიგანტი ცდილობს კონკურენცია გაუწიოს KFC-ს ყველაზე სწრაფად განვითარებად სწრაფი კვების ობიექტებში, სწორედ ამიტომ  ყოველ 15 საათში ერთხელ ახალი ფილიალი იხსნება და ამ ტემპის შენარჩუნება კომპანიას 2022 წლამდე სურს. გეგმის მიხედვით, ჩინეთში 2021 წელს 5000 ობიექტი უნდა იყოს. 

ავტორი: ლევან თაღიაშვილი



21.აგვისტო.2018 18:00
63

ტრამპი ჩინეთს ვალუტით მანიპულირებაში სდებს ბრალს

ვრცლად
21.აგვისტო.2018 12:31
154

Total ირანში საქმიანობას წყვეტს

ვრცლად
20.აგვისტო.2018 13:33
119

ნავთობის ფასი გაიზარდა

ვრცლად
17.აგვისტო.2018 15:11
259

მინისტრი: თურქეთი დაძლევს სავალუტო კრიზისს და მზადაა, ბანკების დასახმარებლად

ვრცლად
13.აგვისტო.2018 19:45
394

Google-ის დილემა ჩინეთის ბაზარზე

ვრცლად
13.აგვისტო.2018 19:04
1010

„ჯინსი მოდიდან გადადის“, - Lee-ის და Wrangler-ის მფლობელი სტრატეგიული გადაწყობისთვის ემზადება

ვრცლად