16.მაისი.2018 17:36
მსოფლიო

Starbucks ჩინეთში გაყიდვების გასამმაგებას გეგმავს

Starbucks ჩინეთში გაყიდვების გასამმაგებას გეგმავს

Starbucks კომპანია Nestle-სთან დადებული შეთანხმებიდან მიღებული 7 მილიარდი დოლარით, ჩინეთში 2022 წლისთვის ობიექტების რაოდენობის 6000-მდე გაზრდას  და შემოსავლების გასამმაგებას გეგმავს. თუმცა, ამერიკული კომპანია შიშობს, რომ დაძაბული ეკონომიკური ვითარება ორ სახელმწიფოს შორის, ხელს შეუშლის მის 5 წლიან გეგმის შესრულებას.

კომპანია ასევე გაყიდვების ინტენსივობის და ჩინელი თანამშრომლებისა და მომხმარებლების ბაზის გაზრდას გეგმავს. ყავის ინდუსტრიის გიგანტი ცდილობს კონკურენცია გაუწიოს KFC-ს ყველაზე სწრაფად განვითარებად სწრაფი კვების ობიექტებში, სწორედ ამიტომ  ყოველ 15 საათში ერთხელ ახალი ფილიალი იხსნება და ამ ტემპის შენარჩუნება კომპანიას 2022 წლამდე სურს. გეგმის მიხედვით, ჩინეთში 2021 წელს 5000 ობიექტი უნდა იყოს. 

ავტორი: ლევან თაღიაშვილი



19.ოქტომბერი.2018 21:00
34

დიდი ბრიტანეთი 2032 წლისთვის საწვავზე მომუშავე მანქანებისა აკრძალვას გეგმავს

ვრცლად
18.ოქტომბერი.2018 20:27
63

ძვირადღირებული საფოსტო მარკები

ვრცლად
18.ოქტომბერი.2018 19:20
89

WB: მსოფლიოს თითქმის ნახევარი დღეში $5.5-ზე ნაკლებით ცხოვრობს

ვრცლად
18.ოქტომბერი.2018 17:30
157

ინვესტორები მარკ ცუკერბერგის თანამდებობიდან გათავისუფლებას ითხოვენ

ვრცლად
17.ოქტომბერი.2018 21:00
108

"აშშ ცდილობს კონკურენცია გაუწიოს რუსეთს ენერგომატარებლების ბაზარზე"

ვრცლად
17.ოქტომბერი.2018 19:20
100

მსოფლიოს უმსხვილესი სტარტაპ-კომპანიები მსოფლიოში

ვრცლად