16.მაისი.2018 17:36
მსოფლიო

Starbucks ჩინეთში გაყიდვების გასამმაგებას გეგმავს

Starbucks ჩინეთში გაყიდვების გასამმაგებას გეგმავს

Starbucks კომპანია Nestle-სთან დადებული შეთანხმებიდან მიღებული 7 მილიარდი დოლარით, ჩინეთში 2022 წლისთვის ობიექტების რაოდენობის 6000-მდე გაზრდას  და შემოსავლების გასამმაგებას გეგმავს. თუმცა, ამერიკული კომპანია შიშობს, რომ დაძაბული ეკონომიკური ვითარება ორ სახელმწიფოს შორის, ხელს შეუშლის მის 5 წლიან გეგმის შესრულებას.

კომპანია ასევე გაყიდვების ინტენსივობის და ჩინელი თანამშრომლებისა და მომხმარებლების ბაზის გაზრდას გეგმავს. ყავის ინდუსტრიის გიგანტი ცდილობს კონკურენცია გაუწიოს KFC-ს ყველაზე სწრაფად განვითარებად სწრაფი კვების ობიექტებში, სწორედ ამიტომ  ყოველ 15 საათში ერთხელ ახალი ფილიალი იხსნება და ამ ტემპის შენარჩუნება კომპანიას 2022 წლამდე სურს. გეგმის მიხედვით, ჩინეთში 2021 წელს 5000 ობიექტი უნდა იყოს. 

ავტორი: ლევან თაღიაშვილი



24.მაისი.2018 21:00
384

The Economist ქართულ "ანტი-მოდაზე" წერს

ვრცლად
24.მაისი.2018 20:07
12

Deutsche Bank 7 000 თანამშრომელს დაითხოვს

ვრცლად
24.მაისი.2018 19:26
174

Forbes-მა 2018 წლის ყველაზე ძვირადღირებული ბრენდები დაასახელა

ვრცლად
23.მაისი.2018 20:46
213

კომპიუტერულმა ვირუსმა 54 ქვეყანაში ნახევარი მილიონი მოწყობილობა დააზიანა

ვრცლად
23.მაისი.2018 20:10
374

Euronews ბათუმზე ვიდეოს ავრცელებს

ვრცლად
22.მაისი.2018 20:37
52

პოლონეთი კრიპტოვალუტების რეგულაციებს ცვლის

ვრცლად