26.იანვარი.2016 12:58
ბიზნესი

"ვაზიაინი" ჩინეთში ქართული ღვინის რეალიზებას ტელემარკეტის საშუალებით ახდენს

"ვაზიაინი" ჩინეთში ქართული ღვინის რეალიზებას ტელემარკეტის საშუალებით ახდენს
ღვინის კომპანია "ვაზიაინი" ქართული ღვინის ჩინეთში რეალიზებას ტელემარკეტის საშუალებით ახორციელებს. ვიდეორგოლები პეკინის წამყვანმა ტელეარხმა საქართველოში გადაიღო. კომპანიის დამფუძნებელი, ირაკლი იაშვილი "ბიზნესკონტაქტთან" საუბრისას ამბობს, რომ ჩინეთის ბაზარზე ქსელური გაყიდვებით დამკვიდრება საკმაოდ რთულია, სწორედ ამიტომ კომპანიამ სატელევიზიო კამპანიის დაწყება გადაწყვიტა.
 
"ჩვენთვის სტაბილური ბაზრების მოძიება აუცილებელია, ასეთ ბაზრებად განვიხილავთ ევროკავშირს და შორეული აღმოსავლეთის ქვეყნებს, - ჩინეთი, ვიეტნამი, კორეა, - ესენი დიდი პოტენციალის მატარებელი ქვეყნებია. ჩინეთის ბაზარზე მოხვედრა საკმაოდ რთულია. ქსელური გაყიდვებით ღვინის რეალიზაცია საკმაოდ რთულია, აქედან გამომდინარე გადავდგით არატრადიციული ნაბიჯი. საქართველოში მოვიწვიეთ პეკინის წამყვანი ტელევიზია და მათ საქართველოში ვიდეორგოლები გადაიღეს. ტელემარკეტით გაყიდვები საკმაოდ კარგ დინამიკას აჩვენებს", - განაცხადა ირაკლი იაშვილმა.



20.ნოემბერი.2018 17:43
68

სადაზღვევო სექტორის მოგების ნახევარზე მეტი 4 კომპანიაზე მოდის

ვრცლად
16.ნოემბერი.2018 19:00
993

ფანჯარა, რომელსაც თვითწმენდის ფუნქცია აქვს - ქართველების უნიკალური გამოგონება

ვრცლად
15.ნოემბერი.2018 19:00
1176

ელექტრონული დოკუმენტაციის გამოყენებისას ელექტრონული ხელმოწერა სავალდებულო ხდება

ვრცლად
15.ნოემბერი.2018 10:30
103

საქართველოს ჯანდაცვის ჯგუფის შემოსავალი 9 თვეში 622 მილიონი ლარი იყო

ვრცლად
13.ნოემბერი.2018 19:20
221

ფილტრიანი და უფილტრო თამბაქოს აქციზის განაკვეთი, შესაძლოა, გათანაბრდეს

ვრცლად
10.ნოემბერი.2018 10:45
451

ირანელებისთვის მიმზიდველი საინვესტიციო დარგები საქართველოში

ვრცლად