26.იანვარი.2016 12:58
ბიზნესი

"ვაზიაინი" ჩინეთში ქართული ღვინის რეალიზებას ტელემარკეტის საშუალებით ახდენს

"ვაზიაინი" ჩინეთში ქართული ღვინის რეალიზებას ტელემარკეტის საშუალებით ახდენს
ღვინის კომპანია "ვაზიაინი" ქართული ღვინის ჩინეთში რეალიზებას ტელემარკეტის საშუალებით ახორციელებს. ვიდეორგოლები პეკინის წამყვანმა ტელეარხმა საქართველოში გადაიღო. კომპანიის დამფუძნებელი, ირაკლი იაშვილი "ბიზნესკონტაქტთან" საუბრისას ამბობს, რომ ჩინეთის ბაზარზე ქსელური გაყიდვებით დამკვიდრება საკმაოდ რთულია, სწორედ ამიტომ კომპანიამ სატელევიზიო კამპანიის დაწყება გადაწყვიტა.
 
"ჩვენთვის სტაბილური ბაზრების მოძიება აუცილებელია, ასეთ ბაზრებად განვიხილავთ ევროკავშირს და შორეული აღმოსავლეთის ქვეყნებს, - ჩინეთი, ვიეტნამი, კორეა, - ესენი დიდი პოტენციალის მატარებელი ქვეყნებია. ჩინეთის ბაზარზე მოხვედრა საკმაოდ რთულია. ქსელური გაყიდვებით ღვინის რეალიზაცია საკმაოდ რთულია, აქედან გამომდინარე გადავდგით არატრადიციული ნაბიჯი. საქართველოში მოვიწვიეთ პეკინის წამყვანი ტელევიზია და მათ საქართველოში ვიდეორგოლები გადაიღეს. ტელემარკეტით გაყიდვები საკმაოდ კარგ დინამიკას აჩვენებს", - განაცხადა ირაკლი იაშვილმა.



28.მაისი.2018 09:30
134

ყვარელში დაყენებული საოჯახო მარნის ღვინო ბერლინში გაიყიდება

ვრცლად
27.მაისი.2018 16:00
134

ქართული მიკრომწვანილი ექსპორტზე გავიდა

ვრცლად
27.მაისი.2018 14:37
79

„ჩააქსოვე“- ახალი ქართული ბრენდი ბაზარზე

ვრცლად
27.მაისი.2018 11:20
321

ქუთაისის თიზის მიმართ ჩინური კომპანიების ინტერესი იზრდება

ვრცლად
27.მაისი.2018 10:33
1016

TAV: "თბილისის აეროპორტი კიდევ გაფართოვდება"

ვრცლად
26.მაისი.2018 13:30
215

ანზორ ქოქოლაძე: ტექნიკის ბაზარი 20%-ით შემცირდება

ვრცლად