26.იანვარი.2016 12:58
ბიზნესი

"ვაზიაინი" ჩინეთში ქართული ღვინის რეალიზებას ტელემარკეტის საშუალებით ახდენს

"ვაზიაინი" ჩინეთში ქართული ღვინის რეალიზებას ტელემარკეტის საშუალებით ახდენს
ღვინის კომპანია "ვაზიაინი" ქართული ღვინის ჩინეთში რეალიზებას ტელემარკეტის საშუალებით ახორციელებს. ვიდეორგოლები პეკინის წამყვანმა ტელეარხმა საქართველოში გადაიღო. კომპანიის დამფუძნებელი, ირაკლი იაშვილი "ბიზნესკონტაქტთან" საუბრისას ამბობს, რომ ჩინეთის ბაზარზე ქსელური გაყიდვებით დამკვიდრება საკმაოდ რთულია, სწორედ ამიტომ კომპანიამ სატელევიზიო კამპანიის დაწყება გადაწყვიტა.
 
"ჩვენთვის სტაბილური ბაზრების მოძიება აუცილებელია, ასეთ ბაზრებად განვიხილავთ ევროკავშირს და შორეული აღმოსავლეთის ქვეყნებს, - ჩინეთი, ვიეტნამი, კორეა, - ესენი დიდი პოტენციალის მატარებელი ქვეყნებია. ჩინეთის ბაზარზე მოხვედრა საკმაოდ რთულია. ქსელური გაყიდვებით ღვინის რეალიზაცია საკმაოდ რთულია, აქედან გამომდინარე გადავდგით არატრადიციული ნაბიჯი. საქართველოში მოვიწვიეთ პეკინის წამყვანი ტელევიზია და მათ საქართველოში ვიდეორგოლები გადაიღეს. ტელემარკეტით გაყიდვები საკმაოდ კარგ დინამიკას აჩვენებს", - განაცხადა ირაკლი იაშვილმა.



19.იანვარი.2019 17:39
1973

შვეიცარიის პოლიციისთვის უნიფორმები საქართველოში შეიკერება

ვრცლად
19.იანვარი.2019 14:56
282

საქართველოს რეგიონში არბიტრაჟის ცენტრის ამბიცია აქვს - როგორია მთავრობის გეგმა

ვრცლად
18.იანვარი.2019 21:07
715

ბათუმის საკრებულოში კარბამიდის ტერმინალის მშენებლობის პროექტის შესახებ საჯარო განხილვა გაიმართა

ვრცლად
18.იანვარი.2019 15:21
377

პრემიერი TBC-ის საქმეზე: კითხვები არა საფინანსო ინსტიტუტს, არამედ მის აქციონერს ეხება“

ვრცლად
18.იანვარი.2019 14:40
977

"ყველაფერს გავაკეთებ, რათა ვაკის პარკში სასტუმრო არ აშენდეს"

ვრცლად
17.იანვარი.2019 20:00
2070

"აქცენტი არა - რუს, არამედ ჩინელ და ევროპელ ტურისტებზე უნდა გაკეთდეს"

ვრცლად