26.იანვარი.2016 12:58
ბიზნესი

"ვაზიაინი" ჩინეთში ქართული ღვინის რეალიზებას ტელემარკეტის საშუალებით ახდენს

"ვაზიაინი" ჩინეთში ქართული ღვინის რეალიზებას ტელემარკეტის საშუალებით ახდენს
ღვინის კომპანია "ვაზიაინი" ქართული ღვინის ჩინეთში რეალიზებას ტელემარკეტის საშუალებით ახორციელებს. ვიდეორგოლები პეკინის წამყვანმა ტელეარხმა საქართველოში გადაიღო. კომპანიის დამფუძნებელი, ირაკლი იაშვილი "ბიზნესკონტაქტთან" საუბრისას ამბობს, რომ ჩინეთის ბაზარზე ქსელური გაყიდვებით დამკვიდრება საკმაოდ რთულია, სწორედ ამიტომ კომპანიამ სატელევიზიო კამპანიის დაწყება გადაწყვიტა.
 
"ჩვენთვის სტაბილური ბაზრების მოძიება აუცილებელია, ასეთ ბაზრებად განვიხილავთ ევროკავშირს და შორეული აღმოსავლეთის ქვეყნებს, - ჩინეთი, ვიეტნამი, კორეა, - ესენი დიდი პოტენციალის მატარებელი ქვეყნებია. ჩინეთის ბაზარზე მოხვედრა საკმაოდ რთულია. ქსელური გაყიდვებით ღვინის რეალიზაცია საკმაოდ რთულია, აქედან გამომდინარე გადავდგით არატრადიციული ნაბიჯი. საქართველოში მოვიწვიეთ პეკინის წამყვანი ტელევიზია და მათ საქართველოში ვიდეორგოლები გადაიღეს. ტელემარკეტით გაყიდვები საკმაოდ კარგ დინამიკას აჩვენებს", - განაცხადა ირაკლი იაშვილმა.



18.მარტი.2019 12:26
1025

"ჯიგრები" - რა მომსახურებას სთავაზობს ქართული სტარტაპი მომხმარებელს

ვრცლად
07.მარტი.2019 13:30
306

საწარმოებს გარემოზე ზემოქმედებისთვის ფინანსური ვალდებულება დაეკისრებათ

ვრცლად
06.მარტი.2019 17:20
955

აშშ-ში ქართველი ქალი მეღვინეების ღვინის დეგუსტაცია გაიმართება

ვრცლად
06.მარტი.2019 12:24
307

იანვარ-თებერვალში ღვინის ექსპორტი 13%-ით გაიზარდა

ვრცლად
06.მარტი.2019 10:25
611

თამაზ დაუშვილი: ყველაზე დიდი პრობლემა ჩვენს ქვეყანაში შერჩევითი სამართალია

ვრცლად
02.მარტი.2019 13:20
375

რომელ პროექტებზე იქნება დაშვებული კ2 კოეფიციენტის მატება?

ვრცლად