სამშ, 27 ივნისი
სამშ, 27 ივნისი
ახალი ამბები:
ENG
21.12.2015 | 17:44

მომავალ წელს მარკეტინგულ მომსახურებაზე გაწეული ხარჯები ტრილიონ დოლარს გადააჭარბებს

კატეგორია: ბიზნესი
"მსოფლიოს სარეკლამო ბაზარი იზრდება და ამ ზრდის ერთ-ერთი მთავარი სეგმენტი ინტერნეტ რეკლამაა", - ასეთ დასკვნამდე მივიდნენ "ZenithOptimedia"-ს ანალიტიკოსები. კომპანიის პროგნოზით, 2016 წელს გლობალური დანახარჯები მარკეტინგულ მომსახურებასა და მედია არხებზე საერთო ჯამში, 1 ტრილიონ დოლარს მიაღწევს.

ZenithOptimedia-ს ანალიტიკოსთა თქმით, ზრდის ტენდენცია 2019 წლის ჩათვლით გაგრძელდება. რაც შეეხება 2015 წელს, "ZenithOptimedia"-ს ცნობით, მსოფლიოს სარეკლამო ბაზარი წელს 3,9%-ით გაიზრდება, 2016 წელს - 4,7%-ით, 2017 წელს - 4,3%-ით. 2018 წელს კი 4,2%-ით გაიზრდება. "ZenithOptimedia"-ის პროგნოზით, ინტერნეტ-რეკლამის ბაზრის მოცულობა მიმდინარე წლის ბოლოს 158 მილიარდ დოლარს მიაღწევს. კომპანიების სარეკლამო ბიუჯეტში ინტერნეტ რეკლამის წილი კი ასე გამოიყურება - 2015 წელს 29%, 2016 – 31,9%, 2017 – 34,4%, 2018 – 36,6%.

სარეკლამო ბაზრის ზრდას პროგნოზირებს კიდევ ერთი კომპანია "GroupM", რომლის ინფორმაციით, რეკლამაზე გლობალური დანახარჯები 924 მილიარდ დოლარს შეადგენს და აქედან მედიაზე 54% მოდის, მარკეტინგულ მომსახურებაზე კი 46%. ყველაზე მსხვილ სარეკლამო მედია არხად კვლავ რჩება ტელევიზია - 22,6%, რომელსაც მოსდევს ინტერნეტ რეკლამა - 15%, გაზეთები - 6%, ჟურნალები - 4,2%, გარე რეკლამა - 3,2%, რადიო - 2,4% და კინო-თეატრები - 0,1%, მარკეტინგულ მომსახურებას შორის ლიდერობს პირდაპირი მარკეტინგი, რომელზეც რეკლამის დამკვეთთა ბიუჯეტის მესამედი მოდის.
უკან დაბრუნება
652ნახვა
მომავალ წელს მარკეტინგულ მომსახურებაზე გაწეული ხარჯები ტრილიონ დოლარს გადააჭარბებს
ტოპ სიახლეები
იხილეთ მედია ზონა
ნახეთ ყველა სიახლე ნახეთ მეტი