15.თებერვალი.2016 12:48
ბიზნესი

მაკა ასათიანის ადვოკატი "მაესტროს" ჟურნალისტებს, არხის კრედიტორებად დარეგისტრირებას სთავაზობს

მაკა ასათიანის ადვოკატი "მაესტროს" ჟურნალისტებს, არხის კრედიტორებად დარეგისტრირებას სთავაზობს
მაკა ასათიანის ადვოკატი "მაესტროს" ჟურნალისტებს, ტელეკომპანიის კრედიტორებად დარეგისტრირებას სთავაზობს. გიორგი გვენეტაძე ყველა დაინტერესებულ მხარეს, მათ შორის არასამთავრობო სექტორსა და მედია ექსპერტებს მოუწოდებს "მაესტროს" ანგარიშზე სიმბოლური თანხა, 1 ლარი ჩარიცხონ, გახდნენ არხის კრედიტორები და შესაბამისად სასამართლოში იქცნენ მხარედ.
 
ადვოკატი გია გაჩეჩილაძეს რეაბილიტაციის გეგმის წარმოდგენასაც სთხოვს. მისი თქმით, თუ არხის რეაბილიტაციის გეგმა ყველა მხარისთვის მისაღები იქნება, ისინი "მაესტროს" გაკოტრების კუთხით პროცესების წაყვანაზე უარს იტყვიან.

"ჩვენ ვთავაზობთ, მათ რომ დაფიქსირდნენ "მაესტროს" კრედიტორად, სასამართლოში მიმდინარე გადახდიუუნარობის საქმეში. ამისთვის, "მაესტროს" ანგარიშზე, სიმბოლურად 1 ლარის ჩარიცხვაა საჭირო. ვთხოვთ მათ წარმოადგინონ სასამართლოში ე.წ. რეაბილიტაციის გეგმა, რმელზეც დიდი ხანია საუბრობენ. იმედს ვიტოვებთ, რომ ეს გეგმა რეალურად არსებობს და მზად ვართ, ჩავერთოთ მის განხილვაში. საჯაროდ ვაცხადებთ, რომ თუ რეაბილიაციის გეგმა იქნება დამაკმაყოფილებელი ყველასთვის, ჩვენ ჩვენი ხმებით დავუჭერთ მხარს რეაბილიაციას და უარს ვიტყვით გაკოტრების კუთხით საქმის წარმოებაზე.

თუ გია გაჩეჩილაძეს სურს "მაესტროზე" ზრუნვა, ამისათვის არ არის აუცილებელი დაველოდოთ ლევან გაჩეჩილაძის დირექტორად დანიშვნას, მას შეუძლია წარმოადგინოს რეაბილიტაციის გეგმა", - განაცხადა ადვოკატმა.

შეგახსენებთ, რომ არხის კრედიტორთა კრება პარასკევს, 14:00 საათზეა ჩანიშნული.



26.მაისი.2018 13:30
165

ანზორ ქოქოლაძე: ტექნიკის ბაზარი 20%-ით შემცირდება

ვრცლად
25.მაისი.2018 21:00
753

რუსეთის უმდიდრეს 200 ბიზნესმენს შორის 3 ქართველია

ვრცლად
25.მაისი.2018 20:00
97

"თბილღვინომ" ალკოჰოლური სასმელების 3 კონკურსზე 21 მედალი მოიპოვა

ვრცლად
25.მაისი.2018 19:30
296

"ბიუბიუს" დამფუძნებელი საქსტატს აკრიტიკებს

ვრცლად
25.მაისი.2018 18:00
1381

„მცირე და საშუალო ბიზნესში ჩადებული ფული გადაყრილია“

ვრცლად
25.მაისი.2018 17:00
99

დაანონსების მიუხედავად ტაქსების რეგულაციის საკითხი რეგიონებში არ განიხილება

ვრცლად