25.დეკემბერი.2015 15:10
ბიზნესი

კახა ოქრიაშვილი: პრემიერის ცვლილება პოლიტიკური მარკეტინგის საკითხია

კახა ოქრიაშვილი: პრემიერის ცვლილება პოლიტიკური მარკეტინგის საკითხია
კახა ოქრიაშვილი პრემიერის პოსტიდან წასვლას და მისი გიორგი კვირიკაშვილით შეცვლას მარკეტინგულ რებრენდინგს უწოდებს. ბიზნესმენი ამბობს, რომ ცვლილება ბიზნესთან კავშირში არ არის.
 
"ვფიქრობ, რომ პრემიერის ცვლილება პოლიტიკური მარკეტინგის საკითხია. მმართველი გუნდის პოლიტიკური რებრედინგის საკითხი ბიზნესთან დაკავშირებული არ არის. ვფიქრობ, რომ ღარიბაშვილმა ახლაგაზრდამ, 33 წლის კაცმა ქვეყნისთვის ბევრი გააკეთა. გადადგომისთვის გამორჩეული მიზეზები არ არსებობდა. აქედან გამომდინარე, ეს უფრო რებრედინგის საკითხია. იმ სიტუაციაში, რა სიტუაციაც ქვაყანაში და ქვეყნის ირგვლივ იყო, იმ პოლიტიკური და ეკონომიკური კრიზისების ფონზე, რაც ჩვენს სამეზობლოში არსებობს, ღარიბაშვილის მოღვაწეობას დადებითად ვაფასებ. მან მაქსიმუმი გააკეთა, რისი გაკეთებაც შეეძლო ამ სიტუაციაში.

ძალიან ბევრი უარყოფითი მოვლენებიც იყო, მაგრამ ყოველთვის ვხედავდით იმას, რომ მთავრობა უფრო დადებითი მოვლენების განხორციელებისკენ მიისწრაფოდა და ის უარყოფითი მოვლენები, როგორიც არის ლარის კურსი და ა.შ. ამ საკითხებზე შესაბამისი გადაწყვეტილებები მიეღო“, - განაცხადა ოქრიაშვილმა.



10.დეკემბერი.2018 14:02
108

ნიკოლოზ ხუნძაკიშვილი; ,,საქართველოს სჭირდება სერიოზული გარღვევა ეკონომიკაში”

ვრცლად
10.დეკემბერი.2018 13:33
89

სამშენებლო სექტორში FDI 56%-ით შემცირდა, უძრავი ქონების სექტორში კი 47%-ით

ვრცლად
10.დეკემბერი.2018 12:38
413

დანელიას თქმით, დეპუტატი რომ არ იყოს, უცხოელებისთვის მიწის გასხვისებაზე გაუქმებულ მორატორიუმს თავადაც გააპროტესტებდა

ვრცლად
10.დეკემბერი.2018 12:30
53

”საერთაშორისო რეიტინგები აუცილებელია, თუმცა ისინი ინვესტიციებისთვის არასაკმარისი პირობაა”

ვრცლად
10.დეკემბერი.2018 11:00
272

ნიკოლოზ ხუნძაკიშვილი; ,,2018 წელს ლუდის ბაზარმა 3%-იანი კლება განიცადა”

ვრცლად
07.დეკემბერი.2018 19:40
424

„Food for Progress“ - სოფლის მეურნეობის განვითარებისთვის 17 მლნ დოლარიანი პროექტი იწყება

ვრცლად