25.დეკემბერი.2015 15:10
ბიზნესი

კახა ოქრიაშვილი: პრემიერის ცვლილება პოლიტიკური მარკეტინგის საკითხია

კახა ოქრიაშვილი: პრემიერის ცვლილება პოლიტიკური მარკეტინგის საკითხია
კახა ოქრიაშვილი პრემიერის პოსტიდან წასვლას და მისი გიორგი კვირიკაშვილით შეცვლას მარკეტინგულ რებრენდინგს უწოდებს. ბიზნესმენი ამბობს, რომ ცვლილება ბიზნესთან კავშირში არ არის.
 
"ვფიქრობ, რომ პრემიერის ცვლილება პოლიტიკური მარკეტინგის საკითხია. მმართველი გუნდის პოლიტიკური რებრედინგის საკითხი ბიზნესთან დაკავშირებული არ არის. ვფიქრობ, რომ ღარიბაშვილმა ახლაგაზრდამ, 33 წლის კაცმა ქვეყნისთვის ბევრი გააკეთა. გადადგომისთვის გამორჩეული მიზეზები არ არსებობდა. აქედან გამომდინარე, ეს უფრო რებრედინგის საკითხია. იმ სიტუაციაში, რა სიტუაციაც ქვაყანაში და ქვეყნის ირგვლივ იყო, იმ პოლიტიკური და ეკონომიკური კრიზისების ფონზე, რაც ჩვენს სამეზობლოში არსებობს, ღარიბაშვილის მოღვაწეობას დადებითად ვაფასებ. მან მაქსიმუმი გააკეთა, რისი გაკეთებაც შეეძლო ამ სიტუაციაში.

ძალიან ბევრი უარყოფითი მოვლენებიც იყო, მაგრამ ყოველთვის ვხედავდით იმას, რომ მთავრობა უფრო დადებითი მოვლენების განხორციელებისკენ მიისწრაფოდა და ის უარყოფითი მოვლენები, როგორიც არის ლარის კურსი და ა.შ. ამ საკითხებზე შესაბამისი გადაწყვეტილებები მიეღო“, - განაცხადა ოქრიაშვილმა.



20.აგვისტო.2018 10:40
263

მთავრობის 8 გზავნილი საქართველოს პოტენციურ ინვესტორებს

ვრცლად
20.აგვისტო.2018 10:00
471

56 მლნ დოლარით, ივანიშვილი საქართველოს TOP-10 ინვესტორთა სიაშია

ვრცლად
19.აგვისტო.2018 17:53
239

თბილისის თავისუფალი ინდუსტრიული ზონა ახალ ლოჯისტიკურ ცენტრს აშენებს

ვრცლად
19.აგვისტო.2018 11:10
962

"საქართველოს კაპიტალი" გურიაში ჰესის აშენებას 2019 წლის გაზაფხულზე დაიწყებს

ვრცლად
18.აგვისტო.2018 18:25
2057

ქართულ ბაზარზე ასკილის უალკოჰოლო ლუდი გამოჩნდება

ვრცლად
18.აგვისტო.2018 14:43
704

ლოკაციები, სადაც მერია “ბიუ-ბიუს” ჯიხურების განთავსების უფლებას არ აძლევს

ვრცლად