25.დეკემბერი.2015 15:10
ბიზნესი

კახა ოქრიაშვილი: პრემიერის ცვლილება პოლიტიკური მარკეტინგის საკითხია

კახა ოქრიაშვილი: პრემიერის ცვლილება პოლიტიკური მარკეტინგის საკითხია
კახა ოქრიაშვილი პრემიერის პოსტიდან წასვლას და მისი გიორგი კვირიკაშვილით შეცვლას მარკეტინგულ რებრენდინგს უწოდებს. ბიზნესმენი ამბობს, რომ ცვლილება ბიზნესთან კავშირში არ არის.
 
"ვფიქრობ, რომ პრემიერის ცვლილება პოლიტიკური მარკეტინგის საკითხია. მმართველი გუნდის პოლიტიკური რებრედინგის საკითხი ბიზნესთან დაკავშირებული არ არის. ვფიქრობ, რომ ღარიბაშვილმა ახლაგაზრდამ, 33 წლის კაცმა ქვეყნისთვის ბევრი გააკეთა. გადადგომისთვის გამორჩეული მიზეზები არ არსებობდა. აქედან გამომდინარე, ეს უფრო რებრედინგის საკითხია. იმ სიტუაციაში, რა სიტუაციაც ქვაყანაში და ქვეყნის ირგვლივ იყო, იმ პოლიტიკური და ეკონომიკური კრიზისების ფონზე, რაც ჩვენს სამეზობლოში არსებობს, ღარიბაშვილის მოღვაწეობას დადებითად ვაფასებ. მან მაქსიმუმი გააკეთა, რისი გაკეთებაც შეეძლო ამ სიტუაციაში.

ძალიან ბევრი უარყოფითი მოვლენებიც იყო, მაგრამ ყოველთვის ვხედავდით იმას, რომ მთავრობა უფრო დადებითი მოვლენების განხორციელებისკენ მიისწრაფოდა და ის უარყოფითი მოვლენები, როგორიც არის ლარის კურსი და ა.შ. ამ საკითხებზე შესაბამისი გადაწყვეტილებები მიეღო“, - განაცხადა ოქრიაშვილმა.
17.თებერვალი.2018 19:00
388

Bloomberg: ფრანგული კომპანიები თანამშრომლებს ვერ პოულობენ

ვრცლად
17.თებერვალი.2018 18:30
103

Facebook პერსონალური მონაცემების უკანონოდ გამოყენებაში დაადანაშაულეს

ვრცლად
17.თებერვალი.2018 18:00
120

მთავრობა ვიდეო გადაღებისთვის საჭირო აპარატის შესყიდვას დაჩქარებული წესით ითხოვს

ვრცლად
17.თებერვალი.2018 17:00
56

მრეწველობის სექტორში სამუშაო ადგილების რაოდენობის ზრდაა მოსალოდნელი

ვრცლად
17.თებერვალი.2018 16:30
104

"თბილისის ღვინის სკოლამ“ სომელიეთა მომზადების მიზნით მიღება გამოაცხადა

ვრცლად
17.თებერვალი.2018 16:00
118

მერია LED ეკრანებში 90 ათას ლარს დახარჯავს

ვრცლად