13.აპრილი.2016 17:53
მსოფლიო

ამერიკაში ნეგატიური რეკლამებიდან ყველაზე მეტი თანხა ტრამპის "შავ პიარზე" დაიხარჯა

ამერიკაში ნეგატიური რეკლამებიდან ყველაზე მეტი თანხა ტრამპის "შავ პიარზე" დაიხარჯა
New York Times-ის ინფორმაციით, აშშ-ს საპრეზიდენტო კამპანიისას ნეგატიური რეკლამის ნახევარზე მეტი რესპუბლიკელების კანდიდატის დონალდ ტრამპის წინააღმდეგ არის მიმართული. დახარჯული 132 მილიონი დოლარიდან "შავ პიარზე", დაახლოებით 70 მილიონი დოლარი ტრამპის წინააღმდეგ იყო მიმართული, წერს გამოცემა Kantar Media-ს კვლევაზე დაყრდნობით.
 
ამავე დროს, მისმა კოლეგებმა ტრამპის "გასაშავებლად" ბეჭდურ მედიაში 23,5 მილიონი დოლარი დახარჯეს.

აღსანიშნავია, რომ ტრამპის წინააღმდეგ განცხადებები სატელივიზიო ეთერში არა მხოლოდ კონკრეტული ადამიანებისგან, არამედ ჯგუფების მხრიდანაც კეთდება და ერთ-ერთი ჯგუფი, რომელიც ტრმპის წინააღმდეგ კამპანიას აფინანსებს, დაარსებულია რესპუბლიკელი მით რომნის მიერ. კანდიდატი მოქმედ ამერიკის პრეზიდენტთან 2012 წლის აშშ-ს არჩევნებზე დამარცხდა.

დონალდ ტრამპი საპრეზიდეტო მარათონის ლიდერია რესპუბლიკელ კანდიდატებს შორის. პირველადი კენჭისყრის შედეგად 38 შტატში მან 736 დელეგატის მხარდაჭერა მიიღო. მილიარდერის შემდეგ რეიტინგში ტედ კრუზია, რომელმაც ამ დრომდე მხოლოდ 463 დელეგატის მხარდაჭერა მოიპოვა.

აშშ-ს პრეზიდენტის არჩევნები 8 ნოემბერს გაიმართება.



22.თებერვალი.2019 00:34
3326

Apple iPhone,iPad და Mac-ისთვის საერთო აპლიკაციებს შექმნის

ვრცლად
22.თებერვალი.2019 00:07
3416

აშშ-ის საპრეზიდენტო კანდიდატმა 24 საათში $5.9 მლნ-ის შემოწირულობა მიიღო

ვრცლად
21.თებერვალი.2019 22:24
2461

კოპენჰაგენის ერთ-ერთ სასტუმროში ოთახები მიკრობებისგან თავისით სუფთავდება

ვრცლად
21.თებერვალი.2019 21:32
1369

Samsung-ის უსადენო ყურსასმენი $129 ეღირება

ვრცლად
21.თებერვალი.2019 18:00
775

რა სიახლეები აქვს Samsung-ის ახალ მოდელებს? (ვიდეო)

ვრცლად
21.თებერვალი.2019 13:00
2069

“სისტემური კორუფციისთვის” ლიტვამ უზენაესი სასამართლოს მოსამართლეები დააკავა

ვრცლად