23.მარტი.2016 16:34
მსოფლიო

2017 წელს კომპანიები ინტერნეტ რეკლამაზე მეტ თანხას დახარჯავენ, ვიდრე სატელევიზიო რეკლამაზე

2017 წელს კომპანიები ინტერნეტ რეკლამაზე  მეტ თანხას დახარჯავენ, ვიდრე სატელევიზიო რეკლამაზე
2017 წელს ინტერნეტ რეკლამაზე კომპანიები იმაზე მეტს დახარჯავენ, ვიდრე სატელევიზიო რეკლამაზე, ამის შესახებ Reuters-ი სარეკლამო სააგენტო ZenithOptimedia-ზე დაყრდნობით წერს. კომპანიაში ელიან, რომ 2016 წელს ინტერნეტ რეკლამის ბაზრის ზრდა 3-ჯერ მეტი იქნება, ვიდრე სხვა დანარჩენ სეგმენტებზე. ბაზრის სპეციალისტები აცხადებენ, რომ ინტერნეტ რეკლამის ღირებულება სატელევიზიო რეკლამის ფასს 2018 წლისთვის გაუტოლდება.
 
მსოფლიო ეკონომიკა გამოწვევის წინაშეა, - აღნიშნავს ZenithOptimedia. "მაგრამ რეკლამის დამკვეთების ნდობა რჩება ურყევი. ჩვენი პროგნოზებით, მსოფლიო ეკონომიკის ზრდა პაქტიკულად არ შეცვლილა, მას შემდეგ რაც ჩვენი ბოლო ანგარიში გამოქვეყნდა". 

2016 წელს ინტერნეტ რეკლამაზე ზრდას ხელს ოლიმპიური თამაშები შეუწყობს, რომელიც რიოში გაიმართება, ასევე ფეხბურთის ჩემპიონატი და საპრეზიდენტო არჩევნები შეერთებულ შტატებში.



18.სექტემბერი.2018 18:55
206

H&M-ის გაყიდვები რეკორდულად გაიზარდა

ვრცლად
18.სექტემბერი.2018 15:16
146

SpaceX-ის პირველი ტურისტი მთვარეზე იაპონელი მილიარდერი იქნება

ვრცლად
18.სექტემბერი.2018 15:10
24

JP Morgan: მომდევნო მსოფლიო ეკონომიკური კრიზისი 2020 წელსაა მოსალოდნელი

ვრცლად
18.სექტემბერი.2018 15:03
113

აშშ-ში საშუალო ფენის წლიური შემოსავალი $61,400-მდე გაიზარდა

ვრცლად
17.სექტემბერი.2018 21:20
1819

Coca-Cola სასმელში კანაფის გამოყენებას გეგმავს

ვრცლად
17.სექტემბერი.2018 19:20
175

ლონდონის მერი Brexit-ის საკითხზე მეორე რეფერენდუმს ითხოვს

ვრცლად