23.მარტი.2016 16:34
მსოფლიო

2017 წელს კომპანიები ინტერნეტ რეკლამაზე მეტ თანხას დახარჯავენ, ვიდრე სატელევიზიო რეკლამაზე

2017 წელს კომპანიები ინტერნეტ რეკლამაზე  მეტ თანხას დახარჯავენ, ვიდრე სატელევიზიო რეკლამაზე
2017 წელს ინტერნეტ რეკლამაზე კომპანიები იმაზე მეტს დახარჯავენ, ვიდრე სატელევიზიო რეკლამაზე, ამის შესახებ Reuters-ი სარეკლამო სააგენტო ZenithOptimedia-ზე დაყრდნობით წერს. კომპანიაში ელიან, რომ 2016 წელს ინტერნეტ რეკლამის ბაზრის ზრდა 3-ჯერ მეტი იქნება, ვიდრე სხვა დანარჩენ სეგმენტებზე. ბაზრის სპეციალისტები აცხადებენ, რომ ინტერნეტ რეკლამის ღირებულება სატელევიზიო რეკლამის ფასს 2018 წლისთვის გაუტოლდება.
 
მსოფლიო ეკონომიკა გამოწვევის წინაშეა, - აღნიშნავს ZenithOptimedia. "მაგრამ რეკლამის დამკვეთების ნდობა რჩება ურყევი. ჩვენი პროგნოზებით, მსოფლიო ეკონომიკის ზრდა პაქტიკულად არ შეცვლილა, მას შემდეგ რაც ჩვენი ბოლო ანგარიში გამოქვეყნდა". 

2016 წელს ინტერნეტ რეკლამაზე ზრდას ხელს ოლიმპიური თამაშები შეუწყობს, რომელიც რიოში გაიმართება, ასევე ფეხბურთის ჩემპიონატი და საპრეზიდენტო არჩევნები შეერთებულ შტატებში.



19.თებერვალი.2019 00:11
1693

აშშ-ის პრეზიდენტობის კანდიდატი ამომრჩეველს ყოველთვიურად $500-ის დარიგებას ჰპირდება

ვრცლად
18.თებერვალი.2019 13:00
2200

ნავთობის ბაზრის მიმოხილვა

ვრცლად
16.თებერვალი.2019 14:14
5062

ტრამპმა კედლის ასაშენებლად საგანგებო მდგომარეობა გამოაცხადა

ვრცლად
16.თებერვალი.2019 00:10
5685

მანჩესტერში ადამიანებს ქუჩაში დაძინებისთვის £100-ით დააჯარიმებენ

ვრცლად
14.თებერვალი.2019 16:13
214

აშშ-ის სახელმწიფო ვალმა ახალ რეკორდს მიაღწია

ვრცლად
14.თებერვალი.2019 00:30
1005

ბრიტანეთი 2021 წლისთვის თვითმართვადი ავტომობილების ბაზრის ათვისებას გეგმავს

ვრცლად