25.Dec.2015 15:10
Business

კახა ოქრიაშვილი: პრემიერის ცვლილება პოლიტიკური მარკეტინგის საკითხია

კახა ოქრიაშვილი: პრემიერის ცვლილება პოლიტიკური მარკეტინგის საკითხია
კახა ოქრიაშვილი პრემიერის პოსტიდან წასვლას და მისი გიორგი კვირიკაშვილით შეცვლას მარკეტინგულ რებრენდინგს უწოდებს. ბიზნესმენი ამბობს, რომ ცვლილება ბიზნესთან კავშირში არ არის.
 
"ვფიქრობ, რომ პრემიერის ცვლილება პოლიტიკური მარკეტინგის საკითხია. მმართველი გუნდის პოლიტიკური რებრედინგის საკითხი ბიზნესთან დაკავშირებული არ არის. ვფიქრობ, რომ ღარიბაშვილმა ახლაგაზრდამ, 33 წლის კაცმა ქვეყნისთვის ბევრი გააკეთა. გადადგომისთვის გამორჩეული მიზეზები არ არსებობდა. აქედან გამომდინარე, ეს უფრო რებრედინგის საკითხია. იმ სიტუაციაში, რა სიტუაციაც ქვაყანაში და ქვეყნის ირგვლივ იყო, იმ პოლიტიკური და ეკონომიკური კრიზისების ფონზე, რაც ჩვენს სამეზობლოში არსებობს, ღარიბაშვილის მოღვაწეობას დადებითად ვაფასებ. მან მაქსიმუმი გააკეთა, რისი გაკეთებაც შეეძლო ამ სიტუაციაში.

ძალიან ბევრი უარყოფითი მოვლენებიც იყო, მაგრამ ყოველთვის ვხედავდით იმას, რომ მთავრობა უფრო დადებითი მოვლენების განხორციელებისკენ მიისწრაფოდა და ის უარყოფითი მოვლენები, როგორიც არის ლარის კურსი და ა.შ. ამ საკითხებზე შესაბამისი გადაწყვეტილებები მიეღო“, - განაცხადა ოქრიაშვილმა.



11.Dec.2018 19:46
77

IC Group Insurance Company has been Sold

More
11.Dec.2018 19:35
37

BM.ge Exlcusive: Rustavi Metallurgical Plant to Stop Production

More
11.Dec.2018 12:55
37

Meliora 2018 Will Name Best CSR Initiatives on December 13

More
07.Dec.2018 19:48
59

Meliora 2018 Will Name Best CSR Initiatives on December 13

More
06.Dec.2018 14:45
84

CHIRINA has become member of EBRD's Blue Ribbon Programme

More
04.Dec.2018 22:52
58

“No Construction Permits Will Be Issued Without a Dendrological Project”

More