13.Jan.2016 10:26
World

BMW მსოფლიოში საუკეთესო რეპუტაციის მქონე კომპანია გახდა

BMW მსოფლიოში საუკეთესო რეპუტაციის მქონე კომპანია გახდა
კომპანია BMW-მ გუგლსა და უოლტ დისნეის პოზიციები ჩამოართვა და ის "რეპუტაციის ინსტიტუტის" 2015 წლის Global RepTrak 100-ის რეიტინგში პირველი ადგილის დაკავებით, მსოფლიოს საუკეთესო რეპუტაციის მქონე კომპანია გახდა. რეიტინგის პირველ ათეულში მოხვდნენ შემდეგი ბრენდები - Daimler-ი (მე-3), Rolex-ი (მე-4), Lego(მე-5), Walt Disney(მე-6) და Apple-ი (მე-8).

გასულ წელს BMW ამ რეიტინგში მესამე პოზიციაზე იყო უოლტ დისნეისა და გუგლის შემდეგ, რომლებიც პირველ პოზიციას იყოფდნენ თანაბარი რეიტინგით. რეიტინგის ბოლო ადგილებზე არიან ისეთი ბრენდები, როგორებიცაა Bacardi - 90-ე ადგილზე, GlaxoSmithKline – 98-ე პოზიციაზე და Anheuser - Busch In-Bev-ი სულ ბოლო, მეასე ადგილზე. ბრენდების რეიტინგის გარკვევა ხდება მათი რეპუტაციის მიხედვით, რომელიც ეფუძნება შემდეგ ფაქტორებს - ინოვაცია, მმართველობა და მოქალაქეობა. რეპუტაციის ინსტიტუტი ირწმუნება, რომ მის მიერ გამოქვეყნებული ეს რეიტინგი არის კორპორაციული რეპუტაციების მსოფლიოს უდიდესი ყოველწლიური კვლევის შედეგი. Reptrak-ი კომპანიების რეიტინგს განსაზღვრავს იმის მიხედვით, თუ როგორ ხედავს ამა თუ იმ ბრენდს მომხმარებელი;

ინსტიტუტი კვლევას ატარებს დაინტერესებულ მხარეთა 15 ჯგუფზე დაყრდნობით 50-ზე მეტ ქვეყანაში არსებულ 7 000-ზე მეტ კომპანიაში. რეიტინგის განსაზღვრა თითოეულ კომპანიაში ეფუძნება კომპანიის "პულსს“ ანუ "მომხმარებლის ემოციურ კავშირს კონკრეტული ბრენდის მიმართ“. ჯგუფში აღნიშნავენ, რომ კორპორატიული რეპუტაცია გავლენას ახდენს ბევრ ფაქტორზე დაწყებული მომხმარებლის სურვილიდან შეიძინოს ამ კომპანიისგან, გაუწიოს რეკომენდაცია მას ან მოახდინოს ინვესტირება, დამთავრებული წარმოების მოცულობის შენარჩუნებითა და კრიზისისადმი მდგრადობით. რეპუტაციის ინსტიტუტის აღმასრულებელი დირექტორი ჯემი ბედარდი ამბობს: „მსოფლიო ფინანსურ კრისიზთან დაკავშირებული ბოლო რამდენიმე წლიანი არეულობის შემდეგ, კორპორატიული რეპუტაციის მაჩვენებელმა დარეგულირება დაიწყო, რადგან კომპანიებმა დაიბრუნეს მომხმარებელთა ნდობა და პატივისცემა. ეს პროცესი გრძელდება და ძლიერი რეპუტაციის მქონე კომპანიები უკვე კონცენტრირებული არიან უფრო მეტ ფაქტორებზე, ვიდრე უბრალოდ პროდუქტზე ან იმ სერვისებზე, რასაც ისინი ყიდიან და ახლა იმაზე უფრო მეტ ყურადღებას უთმობენ კორპორატიულ სოციალურ პასუხისმგებლობას - მოქალაქეობას, მმართველობასა და სამუშაო ადგილს, ვიდრე ოდესმე".



18.Jan.2019 01:16
25

British stocks shrug off politics as results drive big moves

More
18.Jan.2019 01:11
72

Facebook took down disinformation networks linked to Russia

More
18.Jan.2019 01:00
65

Berlusconi announces candidacy for European elections due to "sense of responsibility"

More
08.Jan.2019 17:22
113

These Could Be the World’s Biggest Economies by 2030

More
27.Dec.2018 01:24
468

Oil erases Christmas plunge with 9% gain. But its 2018 crash remains a big worry

More
25.Dec.2018 19:47
482

Global Markets Weekly Update - Japan and China

More