Home
Category
TV Live Menu

• ახალი ამბები ბიზნესში •

Loading data...

ამერიკაში ნეგატიური რეკლამებიდან ყველაზე მეტი თანხა ტრამპის "შავ პიარზე" დაიხარჯა

570e4fccab83e
BM.GE
13.04.16 17:53
1324
New York Times-ის ინფორმაციით, აშშ-ს საპრეზიდენტო კამპანიისას ნეგატიური რეკლამის ნახევარზე მეტი რესპუბლიკელების კანდიდატის დონალდ ტრამპის წინააღმდეგ არის მიმართული. დახარჯული 132 მილიონი დოლარიდან "შავ პიარზე", დაახლოებით 70 მილიონი დოლარი ტრამპის წინააღმდეგ იყო მიმართული, წერს გამოცემა Kantar Media-ს კვლევაზე დაყრდნობით.
 
ამავე დროს, მისმა კოლეგებმა ტრამპის "გასაშავებლად" ბეჭდურ მედიაში 23,5 მილიონი დოლარი დახარჯეს.

აღსანიშნავია, რომ ტრამპის წინააღმდეგ განცხადებები სატელივიზიო ეთერში არა მხოლოდ კონკრეტული ადამიანებისგან, არამედ ჯგუფების მხრიდანაც კეთდება და ერთ-ერთი ჯგუფი, რომელიც ტრმპის წინააღმდეგ კამპანიას აფინანსებს, დაარსებულია რესპუბლიკელი მით რომნის მიერ. კანდიდატი მოქმედ ამერიკის პრეზიდენტთან 2012 წლის აშშ-ს არჩევნებზე დამარცხდა.

დონალდ ტრამპი საპრეზიდეტო მარათონის ლიდერია რესპუბლიკელ კანდიდატებს შორის. პირველადი კენჭისყრის შედეგად 38 შტატში მან 736 დელეგატის მხარდაჭერა მიიღო. მილიარდერის შემდეგ რეიტინგში ტედ კრუზია, რომელმაც ამ დრომდე მხოლოდ 463 დელეგატის მხარდაჭერა მოიპოვა.

აშშ-ს პრეზიდენტის არჩევნები 8 ნოემბერს გაიმართება.